تور شهریار گردی شهریار نگار با هدف آشنائی با آثار تاریخی شهریار و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شد + گزارش تصویری

تور شهریار گردی شهریار نگار به منظور آشنائی شهروندان با آثار تاریخی شهریار و با حضور پویا بیاتی خواننده پاپ و محبوب نسل جوان روز جمعه ۱۰ فروردین در شهرستان شهریار برگزار شد. تصاویر تور بهار ۹۶ شهریار نگار را اینجا ببینید به همت شهریار نگار و معاونت فرهنگی شهرداری شهریار تورگردشگری شهرستان شهریار به […]

تور شهریار گردی شهریار نگار به منظور آشنائی شهروندان با آثار تاریخی شهریار و با حضور پویا بیاتی خواننده پاپ و محبوب نسل جوان روز جمعه ۱۰ فروردین در شهرستان شهریار برگزار شد.

تصاویر تور بهار ۹۶ شهریار نگار را اینجا ببینید

به همت شهریار نگار و معاونت فرهنگی شهرداری شهریار تورگردشگری شهرستان شهریار به همراه جنگ شادی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و آشنائی شهروندان با تاریخ و تمدن  شهرستان شهریار و  آثار تاریخی شهریار برگزار شد.آشنائی با تاریخ و تمدن هر منطقه از جمله حقوق شهروندان است که انجمن شهریار نگار به عنوان تنها ان جی او (سمن) شهرستان شهریار در زمینه حقوق شهروندی در تلاش است تا به اجرا برساند.

در این تور که با حضور بیش از ۶۰۰ تن از شهروندان همراه بود فرهاد شاهمیری چهره برجسته بین المللی ورزش شهریار نیز حضور داشت.

ابتدا طبق برنامه از پیش تعیین شده کارناوال شهریار گردی شهریار نگار شامل ۱۰ دستگاه اتوبوس و تعداد زیادی خودروی شخصی عازم تخت رستم واقع در شهر وحیدیه شهریار شده و شهروندان از این آثار تاریخی شهریار بازدید نمودند.

بارش ملایم باران و نسیم روحبخش بهاری از نکات برجسته این قسمت از تور شهریار گردی بود.

سپس کاروان شهریار نگار عازم منطقه رزکان و قلعه بالابان شهریار شد تا ادامه تور شهریار گردی و اجرای جنگ شادی در این قلعه تاریخی و منطقه باستانی و تمدن ۶۰۰۰ هزار ساله قره تپه شهریار صورت پذیرد.

بی تردید مهم ترین خبر شهریار در روز جمعه برگزاری این تور گردشگری و حضور خواننده معروف پاپ در این قلعه تاریخی بود.

جنگ شادی که با تلاش فراوان پرسنل معاونت فرهنگی شهرداری شهریار و شامل آیتم های شعبده بازی، نور افشانی،مسابقه و هنر نمائی پویا بیاتی در قلعه بالابان برگزار شد از بهترین قسمتهای تور گردشگری شهرستان شهریار بود.

در پایان شهروندان با سر دادن شعار ما خواستار حفظ و مرمت قلعه تاریخی بالابان شهریار هستیم و شهریار نگار حامی حقوق شهروندان خواستار حفظ و مرمت قلعه بالابان و سایر آثار باستانی شهرستان شهریار از جمله برج مقبره بابا محمود، قلعه دهشاد، تپه جوقین و … شدند.

عکس:

نفیسه خوشنامی

مریم غلامی

آثار تاریخی شهریار /

قلعه بالابان شهریار

قلعه بالابان شهریار

قلعه بالابان شهریار

تخت رستم

فرهاد شاهمیری

آثار تاریخی شهریار

قلعه بالابان شهریار

قلعه بالابان شهریار

قلعه بالابان شهریار

قلعه بالابان شهریار

تخت رستم

تخت رستم شهریار

پویا بیاتی

پویا بیاتیآ

Visits: 165