برنامه ( نو نوایان ) به شهر اندیشه می آید …

( نو نوایان ) که با همکاری کانون مداحان استان تهران در ایام محرم هر روز ساعت ۱۹:۰۰ پخش می شود ، با حضور استاد داوود علیزاده ، استاد حاج محسن طاهری و استاد حاج علیرضا نهادی در بازار ایرانی اسلامی اندیشه روی آنتن شبکه دو می رود ..     شبکه دو سیما در […]

( نو نوایان ) که با همکاری کانون مداحان استان تهران در ایام محرم هر روز ساعت ۱۹:۰۰ پخش می شود ، با حضور استاد داوود علیزاده ، استاد حاج محسن طاهری و استاد حاج علیرضا نهادی در بازار ایرانی اسلامی اندیشه روی آنتن شبکه دو می رود ..

 

 

شبکه دو سیما در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان؛ حضرت ابا عبدا… حسین (ع) رقابت مداحی «نو نوایان» را برای گروه سنی نوجوان تدارک دیده است.

این برنامه با محوریت استعدادیابی مداحان نوجوان، هدف های خود را تاثیر آموزه های زندگی اهل بیت (ع) بر سبک زندگی نوجوانان، آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان با آموزه های کربلا و آموزش اصولی شیوه ها و راهکارهای عملی و اجرایی مداحی و مرثیه سرایی اهل بیت (ع) برگزیده است.

شرکت کنندگان در این برنامه که در گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال قرار دارند طی فراخوانی تا پانزدهم شهریورماه یک دقیقه از فیلم مداحی خود را ارسال کرده اند. این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای سید اسماعیل موسوی و امیر کیانی پخش می شود .

این برنامه علاوه بر دارا بودن بخش های مختلفی چون تقدیم نامه، مسابقه پیامکی نشانی، کاروان، حدیث روز، بخش نمایشی داستان کربلا، حضور در حسینیه ها، گفتگو با پیرغلامان و… از نوجوانان علاقمند به مداحی در سراسر کشور برای شرکت در مسابقه «نو نوایان» (مداحان نوجوان) دعوت کرده است.

«نونوایان» علاوه بر بخش رقابتی از بخش های مختلفی چون «پدر، عشق، پسر» شامل روایت هایی از واقعه کربلا، حضور در حسینیه ها وگفت و گو با پیرغلامان حسینی پیرامون بایدها و نبایدهای مداحی، تقدیم نامه، مسابقه پیامکی نشانی، کاروان، حدیث روز و … تشکیل شده است.

برنامه نو نوایان ( رقابت مداحی )

پخش از شبکه دو سیما

با حضور اساتید مداحی کشوری

استاد حاج داوود علیزاده ، استاد حاج محسن طاهری و استاد حلج علیرضا نهادی

حضور شما سروران گرامی زینت بخش مجلس خواهد بود

زمان : از یکشنبه ۱۴ آبان ماه بعد از نماز ظهر و عصر

مکان : اندیشه فاز ۴ , بازار ابرانی اسلامی , مسجد سلمان فارسی

Visits: 47