انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۵۰ کیلوگرم انواع مخدر در غرب استان تهران

نشست خبری سردار خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران برگزار شد. سردار محسن خانچرلی عملکرد نیروی انتظامی را در ایام  نوروز به سه بخش پیش از نوروز ، ایام نوروز و درروز سیزدهم فروردین تقسیم کرد و گفت: پیش از نوروز ۳۵ ایستگاه پلیس علاوه بر ایستگاهای موجود در غرب استان تهران در مبادی ورودی […]

نشست خبری سردار خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران برگزار شد.

سردار محسن خانچرلی عملکرد نیروی انتظامی را در ایام  نوروز به سه بخش پیش از نوروز ، ایام نوروز و درروز سیزدهم فروردین تقسیم کرد و گفت:

پیش از نوروز ۳۵ ایستگاه پلیس علاوه بر ایستگاهای موجود در غرب استان تهران در مبادی ورودی و خرجی شهر ها و شهرکها  جهت کنترل عبور و مرور و ایجاد امنیت مستقر گردیدند.

کلانتری هابه صورت جدی و بر اساس ظرفیتهای موجود در جهت برقراری امنیت فعال بوده و  در هر لحظه ۳۰۰ واحد گشت موتوری و ماشین در سطح شهرستانهای غرب استان تهران مشغول فعالیت بوده و از وقوع جرایم پیشگیری مینموده اند.

وی با اشاره به شناسائی ۲۱ نقطه آلودده درغرب استان تهران گفت: در این نقاط به صورت شبانه روزی ایست و بازرسی انجام شده و ورود و خروج ها کنترل میگردید.

با توجه به پوشش سارقین به شکل اسباب کشی در ایام نوروز این اکیپهای ایست و بازرسی نسبت به کنترل اسباب کشی ها دقت لازم را داشته و همچنین در خصوص قاچاق نیز اقدامات کنترلی مناسبی به انجام رساندند.

سردار خانچرلی با اشاره به افزایش تردد نسبت به سال گذشته گفت : با وجودی که جمعیت نسبت به سوات گذشته افزایش یافته است اما با کاهش ۴ درصدی انواع سرقت در غرب استان تهران مواجه  بوده ایم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به  کاهش ۱۰ درصدی  سرقتهای به عنف در غرب استان تهران گفت : در سال گذشته هیچ مورد سرقت مسلحانه ای در غرب استان تهران  صورت نگرفته است.

سردار خانچرلی ادامه داد: در حوزه تصادفات با کاهش ۲ درصدی در امار تصادفات فوتی مواجه بوده ایم و به طور کلی شاهد کاهش ۳ درصدی مجموع تصادفات نسبت به سال گذشته بوده ایم.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیتهای پلیس مواد مخدر گفت: در حوزه مواد مخدر سه باند توزیع مواد مخدر شناسائی و متلاشی شد که میزان ۱ تن و ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۳ کیلوگرم مرفین، ۷۵ کیلوگرم هروئین و مقادیری نیز تریاک از این باندها کشف شدکه بخش عمده اینها در شهرستان شهریار و بخش دیگری نیز در شهرستان ملارد بوده است.

و در این رابطه ۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۸ دستگاه خودرو توقیف  و یک قبضه سلاح جنگی نیز از متهمین کشف شده است که  پرونده متهمین در حال رسیدگی میباشد.

مواد مخدر /

 

Visits: 11