انفجار هولناک اجاق گاز در شهریار

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار از انفجار اجاق گاز در یک واحد مسکونی در شهریار و مصدومیت جوان ۲۶ ساله خبر داد.   احمد کریمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: طی تماسی که عصر دوشنبه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهریار انجام شدانفجار جزئی در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان چهارم غربی گزارش […]

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار از انفجار اجاق گاز در یک واحد مسکونی در شهریار و مصدومیت جوان ۲۶ ساله خبر داد.

 

احمد کریمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: طی تماسی که عصر دوشنبه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهریار انجام شدانفجار جزئی در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان چهارم غربی گزارش شد.

کریمی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۰۱ اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گرید اجاق گاز یک واحد مسکونی دچار کپ حریق (انفجار جزئی) شده است.

 

وی اظهار داشت: این انفجار منجر به مصدوم شدن جوانی ۲۶ ساله و بروز خسارت به مقداری از وسایل آشپزخانه و دودگرفتگی واحد گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل با قطع جریان گاز و برق ،محل مذکور ایمن و فرد مصدوم جهت ادامه درمان تحویل اورژانس ۱۱۵ شهریار مستقر در محل گردید.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص ایمنی اجاق های گازی گفت: لازم است که شهروندان نسبت به باز ماندن شیر گاز و یا روشن ماندن اجاق گاز توجه بیشتری را داشته باشند و در صورتی که امکان حضور خود در منزل فراهم نیست از روشن گذاشتن اجاق خودداری نمایند و انجام این اعمال سبب جلوگیری و بروز حادثه خواهد شد.

Visits: 28